1 |
Жаңа жоба жасаңыз |
Жаңа жоба құру үшін File - New - General қойындысына өтіңіз |
|
2 |
Кубты G пернесі арқылы жылжыту |
Кубты таңдаңыз, жылжыту құралын іске қосу үшін G пернесін басыңыз. Кубты X осі бойымен -3.0 бірлікке жылжытыңыз. Объектіні тек бір координата бойымен жылжыту үшін G пернесінен кейін X пернесін басыңыз. Нәтижені бекіту үшін тінтуірдің сол жақ батырмасын басыңыз.. |
|
3 |
Жаңа нысан қосу (шар) |
Жаңа сфера қосу үшін Shift + A пернелер тіркесімін басып, Mesh → UV Sphere тармағын таңдаңыз. Сфера кубтың жанында пайда болады. |
|
4 |
Сфераны S пернесі арқылы масштабтау |
Сфераны таңдаңыз да, масштабтау құралын іске қосу үшін S пернесін басыңыз. Сфераны S, 1.5 арқылы барлық осьтер бойынша 1.5 есе үлкейтіңіз. |
|
5 |
Жаңа нысанды қосу (цилиндр) |
Цилиндр қосу үшін Shift + A пернелер тіркесімін басып, Mesh → Cylinder тармағын таңдаңыз. Цилиндр сахнада пайда болады. |
|
6 |
Цилиндрді Y осі бойымен 3.0 бірлікке G + Y арқылы жылжыту |
Цилиндрді таңдаңыз, G + Y пернелерін басыңыз және цилиндрді Y осі бойымен 3.0 бірлікке жылжытыңыз. |
|
7 |
Кубты R пернесі арқылы бұру |
Кубты таңдаңыз да, бұру құралын іске қосу үшін R пернесін басыңыз. Объекті бұруды Scale сияқты белгілі бір оське қатысты орындауға болады, сондай-ақ R, S немесе G пернесін басқаннан кейін қажетті мәндерді пернетақтадан енгізуге болады. Кубты Z осі бойымен 45°-қа бұрыңыз: R - Z - 45 тіркесімін қолданыңыз. |
|
8 |
Сфераны кубтың үстіне G + Z арқылы орналастыру |
Сфераны таңдаңыз, G + Z пернелерін басыңыз және оны жоғары қарай 2.0 бірлікке жылжытыңыз. |
|
9 |
Жобаны сақтау |
Барлық қадамдарды орындағаннан кейін жобаны сақтаңыз. File → Save As мәзіріне өтіп, мысалы, Simple_Scene.blend сияқты файл атауын таңдаңыз да, Save As Blender File батырмасын басыңыз. |